مشاهده RSS Feed

Ali 7171

واردات غیرت از فرانسه لائیک...؟!

به این مطلب امتیاز بدهید
توسط در تاریخ 7th August 2013 در ساعت 12:00 AM (1088 بازدیدها)

واردات غیرت از فرانسه لائیک...؟!



فرانسه: جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۲ در تظاهرات جمعه شب طرفداران حجاب در برابر یکی از کلانتری‌‌های شهرتراپ Trappes درحومه پاریس یک پسر جوان بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی زخمی و در بیمارستان بستری شد.
یکی از مسئولان مسلمانان فرانسه که نامش فاش نشده است گفت این تظاهرات در پی بازداشت روز پنجشنبه مردی برگزار شد که با بازرسی همسر برقع پوش خود از سوی پلیس مخالفت کرده بود. یک منبع پلیس هم این روایت را تایید کرد و گفت این مرد به علت درگیری با پلیس بازداشت شده و قرار است محاکمه شود.




به گفته شاهدان در این تظاهرات ۲۰۰ تا ۴۰۰ نفر شرکت داشتند . ده خودروی ضد شورش پلیس از ساختمان کلانتری حفاظت می‌کردند و یک بالگرد هم بر فراز این شهر پرواز می‌کرد . تعداد زیادی پلیس در شهر مستقر شده بودند و یک ایستگاه اتوبوس غارت شد.



واردات غیرت و حجاب از فرانسه


ایران : روز شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ گزارش خانمی که به یک خانم بد حجاب تذکر داده بود خانم لطفا حجابتونو رعایت کنید : هنوز به آخر جمله نرسیده بودم که زن برگشت و در کمال ناباوری گلویم را گرفت و چند بار به صورتم چنگ زد. و همینطور که به سر و صورتم می زد و گلویم را فشار می داد شروع به فحاشی کرد که تو به چه حقی به من گفتی حجابتو…آدمت می کنم، در حین گفتن این صحبت باز به سمتم پرید و این بار از پشت سر چادر و روسری من رو گرفت و کشید و سعی داشت چادرو از سرم برداره… همینطور که چادرم دستش بود و می کشید، فریاد می زد: تویی که باید حجابتو برداری… خودم چادر از سرت بر می دارم…خودم روسریتو برمی دارم.. شماها باید ازاینجا برید….شماها همه چیزو خراب کردید…شما چند نفر بیشتر نیستید…”ما” نمی ذاریم “شماها” اینجا زندگی کنید.



خودم چادر از سرت میکشم… همه توانمو گذاشتم که چادر از سرم برداشته نشه و بحمدلله موفق به کشف حجاب کامل نشد وبا فریادهایم بالاخره آقایی اومد و منو از دستش نجات داد. در این فاصله حدود بیست سی نفری هم جمع شده بودن و تماشا می کردند یا چیزی می گفتن اما خبری از نیروی انتظامی که محل استقرارش دقیقا آن سمت خیابان بود نشد که نشد.



از زبان همان خانم با شرف ایرانی: بعد از برگشتن به خانه، همراه اعضای خانواده دوباره برگشتم و به همان کلانتری مراجعه کردم که گویا با شرایط موجود، کمکی از آنها نیز ساخته نبود و باید کم کم باور کنیم که جای منکر و معروف عوض شده و حکمی به نام امر به معروف و نهی از منکر را باید فراموش شده بدانیم.


باید کم کم باور کنیم که اگر بخواهی محجبه باشی و حکم خدا را رعایت کنی، باید قید امنیت و حداقل حقوق شهروندی ات را بزنی، نه قانون و نه مجری از تو حمایت نخواهد کرد… در همین تهران خودمان، پایتخت ایران اسلامی، شهر اخلاق …”

نمیدانم چه می خواهم بگویم غمی در استخوانم می گدازد

خیال ناشناسی آشنا رنگ گهی می سوزدم گه می نوازد
منبع:
http://www.tehran98.com/1392/05/%D9%...8%DB%8C%D8%B1/
Shojaee و fzl این را میپسندند

Submit "واردات غیرت از فرانسه لائیک...؟!" to Facebook Submit "واردات غیرت از فرانسه لائیک...؟!" to Digg Submit "واردات غیرت از فرانسه لائیک...؟!" to del.icio.us Submit "واردات غیرت از فرانسه لائیک...؟!" to StumbleUpon Submit "واردات غیرت از فرانسه لائیک...؟!" to Google

برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
عمومی

نظرات



Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Persian Language By Ustmb.ir
این انجمن کاملا مستقل بوده و هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم و فنون مازندران و مسئولان آن ندارد..این انجمن و تمامی محتوای تولید شده در آن توسط دانشجویان فعلی و فارغ التحصیل ادوار گذشته این دانشگاه برای استفاده دانشجویان جدید این دانشگاه و جامعه دانشگاهی کشور فراهم شده است.لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ماهیت انجمن با مدیریت انجمن ارتباط برقرار کنید
ساعت 12:03 PM بر حسب GMT +4 می باشد.