برای مشاهده مفیدترین ارسال در این موضوع اینجا کلیک کنید

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5
Like Tree4نفر پسندیدند
  • 2 ارسال توسط NIIT
  • 1 ارسال توسط NIIT
  • 1 ارسال توسط NIIT

موضوع: نصب ویندوز Xp در کنار ویندوز ویستا بدون پاک کردن نسخه اصلی

  1. #1
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    2011 June
    محل سکونت
    گرگان
    ارسال ها
    1,170
    تشکر
    62
    تشکر شده 1,587 بار در 809 پست
    نوشته های وبلاگ
    49


    2 امتياز مثبت از 2 راي
    آيا اين پست براي شما سودمند بود؟ بله | خیر

    نصب ویندوز Xp در کنار ویندوز ویستا بدون پاک کردن نسخه اصلی

    نصب ویندوز XP در کنار ویندوز ویستا بدون حذف نسخه اصلی

    DUAL BOOTING XP+VISTA



    به نام خدا

    کاربران امروزی پس از خریداری نوت بوک خود، بیشتر علاقه مند هستند که سیستم عامل XP را در کنار Vista اوریجینال که روی سیستم شان نصب هست، راه اندازی کنند. اما مشکل اینجاست که اولا ویندوز XP روی سیستمشان نصب نمیشود که خوشبختانه روش نصب XP را روی این سری نوت بوک ها در مقالات قبلی با هم بررسی کردیم. ثانیا، وقتی XP را نصب میکنند به مشکل تازه ای برمیخورند و آن اینست که دیگر ویندوز ویستای اصلی بوت نمیشود و همچنین سیستم یک پارتیشن بیشتر ندارد که این باعث میشود که ویندوز ها با هم تداخل پیدا کنند. مورد دوم قابل حل هست به این صورت که هم هنگام نصب میتوانیم با یک ترفند جالب هارد را پارتیشن بندی بکنیم و هم میتوانیم در ویندوز ویستا با قابلیت shrink یا با نرم افزارهای دیگه که قبلا آموزش دادیم، این مشکل را حل کنیم و ویندوز را درون یک پارتیشن دیگر نصب کنیم.

    و اما مشکل اول بدین صورت حل میشود که شما باید ابتدا در صورت پارتیشن بندی نکردن هارد، با استفاده از DVD ویستا و ترفند DISKPART پارتیشن بندی خود را به اندازه مورد نیاز انجام دهید. سپس ویندوز XP را نصب کنید و بعد از آن BOOT LOADER جدید ویستا را جایگزین بوت منوی قدیمیXP کنید تا سیستم BCD جایگزین شود. مرحله اخر استفاده از ابزار EasyBCD برای تعمیر آدرسهای مربوط به بوت XP و بالا آوردن XP سیستم عامل دوم هست. کار سختی نیست اما زمان و دقت زیادی نیاز دارد. پس همراه ما باشید.


    ذکر چند نکته را ضروری میبینم:

    1- این آموزی بر اساس این است که شما هنوز هارد خود را پارتیشن بندی نکردید و یک پارتیشن C بیشتر ندارید که بروی آن Vista نصب هست ( ممکن است شما پارتیشن مخفی ریکاوری هم داشته باشید پیشنهاد میشه که کاری به آن نداشته باشید). پس اگر هارد خود را پارتیشن بندی کرده اید و حالا میخواهید XP نصب کنید در کنار ویستا، نیازی به انجام مرحله اول نیست.

    2- اگر بر روی سیستم خود DVD درایو نداشته باشید، باید یک ویندوز ویستا نسخه home basic نسخه آزمایشی که بر روی سی دی عرضه میشود از فروشگاه های نرم افزاری تهیه کنید تا حداقل بتوانید در مرحله آخر از تعمیر بوت منوی آن استفاده کنید.

    3- پیشنهاد میکنم از نرم افزارها و اطلاعات ضروری خود بک آپ تهیه کنید. این آموزش روی 90 درصد نوت بوک ها و PC ها جواب داده پس نویسنده هیچ مسئولیتی را در قبال آسیب سیستم شما قبول نمی کند.


    مرحله اول – آماده سازی سیستم توسط DVD ویستا

    برای شروع سیستم خود را خاموش کنید. بعد سیستم را روشن و DVD ویستا را توی درایو اپتیک ان قرار دهید. منتظر بایستید تا پیغام press any key to boot from C/DVD ظاهر گردد. و بعد یک دکمه را فشار دهید تا وارد مراحل نصب Vista installation شوید.

    نکته: اگر این پیغام ظاهر نشد و ویندوز ویستا از روی هارد شروع به بوت شدن کرد پس boot sequence را باید تغییر دهید و اولین دستگاهی که بوت میشود را درایو اپتیک خود قرار دهید (DVD). کافی است وارد setup بایوس شوید ( بستگی به سیستم شما در هنگام نمایش لوگوی سیستم و آغاز بکار دستگاه، دکمه DEL یا F2 یا F10 و ... را فشار دهید) و اولویت بوت سیستم خود را تغییر دهید.




    در مراحل نصب به پنجره ای برمی خورید که از شما تقاضای سریال ویندوز ویستا را می دهد. آن را خالی گذاشته و تیک Automatically activate Windows when I’m online را نیز بر میداریم. روی next کلیک کنید و در صورت اخطار به اینکه شما شماره محصول را وارد نکردید، دکمه NO را فشار دهید.



    در این مرحله هر نسخه ای را که میخواهید انتخاب کنید چون اهمیتی ندارد. و تیک گزینه I have selected the edition of Windows that I purchased را نیز بردارید و روی next کلیک کنید.



    متن license terms را قبول کنید و دکمه next را بزنید و گزینه Custom installation را انتخاب کنید.


    در این صفحه، وقتی از شما سوال می کند که where you want to install Windows شما یک پارتیشن بزرگ که تمام فضای هارد را اشغال کرده است و ویستا بروی آن نصب است را می بینید که بصورت پارتیشن Primary مشخص شده است.



    در این صفحه شما دکمه های SHIFT + F10 را با هم فشار دهید. این روش از میانبر 2.0 Windows Prompt Editor استفاده میکند تا یک پنجره command window را برای شما باز کند. این یک روش فوق العاده جالب هست که مطمئن هستم تا بحال استفاده نکردید!




    در پنجره مورد نظر، عبارت DISKPART را تایپ کنید. این دستور برنامه Microsoft DiskPart را باز میکند. در این مرحله شما باید به دیسک اصلی که فعال هست دسترسی داشته باشد. بنابراین تایپ کنید list disk و enter کنید. در لیست نشان داده شده، دیسک اصلی با نام Disk 0 نمایش داده میشود. اگر با نام دیگری نمایش داده شده آن را در دستور مقابل جایگزین Disk 0 کنید. پس تایپ کنید select disk 0 و enter کنید.




    پس از تایید انتخاب هارد و نمایش پیغام زیر، تایپ کنید shrink و enter کنید. در این بخش برنامه به صورت اتوماتیک بخشی از فضای هارد شما را که حدود 50 درصد هست را به صورت پیش فرض انتخاب و جدا میکند و تحت یک پارتیشن جدید شناسایی میکند. بعدا میتوانید با نرم افزارهای مختلف که قبلا توضیح دادیم این فضا را به دلخواه تغییر دهید. پس no problem دوستان!





    حال برای خروج کافیست دوبار exit را تایپ و enter کنید تا به صفحه انتخاب پارتیشن اینستالر ویستا باز گردید. روی دکمه Refresh کلیک کنید و منتظر باشید تا صفحه انتخاب پارتیشن آپدیت گردد. در این بخش شما میتوانید پارتیشن اصلی را که پارتیشن Extended از دل آن خارج کردیم مشاهده کنید که البته هنوز خام هست و در مراحل بعدی و حتی هنگام نصب XP میتوانید آن را قسمت کنید. جالب بود نه ؟




    از بخش فوق خارج شوید و DVD ویستا را خارج کنید. دستگاه را ریست و سی دی Windows XP را بوت نمایید تا وارد مرحله بعدی شویم.


    مرحله دوم – نصب ویندوز XP و تنظیمات مورد نیاز

    این مرحله کار زیادی ندارد و فقط کمی طولانی هست و باید منتظر باشید تا XP نصب شود. وقتی شما در حال نصب ویندوز XP هستید در مراحل ابتدایی به این قسمت میرسید که where it is to be installed ، شما میتوانید پارتیشن های ایجاد شده در این قسمت ببینید که با نام unallocated space مشخص شده است.



    در این بخش کافی است با فشردن دکه C روی کیبورد پارتیشن های خود را به دلخواه بسازید. ساختن ان ساده است و ما نمیخواهیم وارد مبحث نصب ویندوز XP شویم. اگر بلد نیستید با این قسمت کار کنید به کلی قید نصب رو بزنید چون نشون میده تابحال تجربه نصب ویندوز را نداشته اید و این کمی برای شما مشکل ساز هست. پس بهتر است اول بروید یک راهنما نصب XP بخوانید و بعد اقدام به انجام این کار بکنید.


    فقط چند نکته رو یادآوری میکنم :

    1- حداقل 10 تا 20 گیگابایت برای پارتیشن جدید که میخواهید XP را نصب کنید فضا اختصاص بدهید.

    2- در صفحه فرمت پارتیشن اگر سوالی از شما پرسید در باره FAT system ، گزینه NTFS را انتخاب کنید.

    3- بر روی سیستم های جدید که چیپست اینتل دارند شما نیاز به یک سی دی ویندوز XP دانگرید شده با درایور های کنترلرهای اینتل دارید که در مقالات قبلی ان را توضیح دادیم. پس اگر لپ تاپ شما جدید است اول یک سی دی XP تهیه کنید.

    4- بندرت مشاهده شده روی بعضی سیستم ها بعد از نصب فایل های XP ، ویندوز کامپوننت های مبنی بر graphical User Interface یا GUI را لود میکند. و بعدا شما با پیغام A disk read error occurred – press Ctrl-Alt-Del to continue مواجه میشوید که از یک bootloader خراب حاصل میشود. برای رفع این مشکل نیازی به repair کردن دوباره XP و تعمیر MBR در محیط XP recovery console نیست. بلکه میتوانید در مراحل آخر این مشکل را با repair کردن بوت ویستا و با استفاده از easy BCD برطرف کنید.

    پس از نصب XP ، ویندوز شما MBR را تغییر داده و به تنهایی لود میشود و دیگر اثری از Vista در صفحه بوت نیست. پس ما سعی میکنیم vista bootloder را دوباره راه اندازی کنیم. همانند اینکه شما اول XP و بعد ویستا را نصب کرده اید و از بوت منوی ویستا استفاده می کنید.




    مرحله سوم – بازگردانی بوت منوی ویستا و انجام عملیات DUAL BOOTING


    به مرحله یکی مانده به آخر رسیدیم. شما برای راه اندازی ویندوز ویستا از XP bootloader نمیتوانید استفاده کنید. پس شما Vista bootloader را در MBR پارتیشن C جایگزین میکنید و تنظیمات مربوط را برای راه اندازی دوباره XP در این سیستم جدید را انجام می دهید.

    دوباره DVD ویستا را بوت کنید. در صفحه ای که از شما سوال میکند برای نصب ویستا (Install now ) شما در قسمت زیر صفحه روی Repair your computer کلیک کنید.



    در مرحله بعد ، اینستالر به دنبال پارتیشنی میگردد که ویستا بروی آن نصب شده باشد که درایو C سیستم شما هست و فقط یکی می باشد. آن را انتخاب و روی next کلیک کنید.



    در بخش System Recovery Options گزینه اول یعنی Startup Repair را انتخاب کنید. این بخش برای هنگامی هست که به دلیل آسیب دیدن و یا تعویض فایهای bootloader ویندوز شما بوت نمیشود مثل همین کاری که ما انجام دادیم. این گزینه بصورت خودکار کار خورد را انجام میدهد.



    در این قسمت اگر روی Click here for diagnostic and repair details کلیک کنید خلاصه ای از boot sector را به شما گزارش میدهد. روی close و سپس Finish کلیک کنید تا ویندوز ویستای شما بوت شود.




    اما بعد از این دو حالت داریم : اول اینکه ویندوز XP در بوت جدید نیست و مستقیم وارد ویستا میشود. و دوم اینکه ویندوز XP شما هست اما وقتی روی آن کلیک میکنید شما هست اما وقتی روی آن کلیک میکنید پیغام خطا میدهد و بوت نمیشود و یا سیستم ریست میشود. پس ناچارا مجبوریم از برنامه زیر تحت ویستا استفاده و مسیر بوت ویندوز XP را برای آن مشخص کنیم.


    مرحله چهارم – اضافه کردن ویندوز XP به منوی بوت توسط EASY BCD

    شما در این مرحله باید از نرم افزار EasyBCD برای ادیت و تنظیم بوت منوی ویستا و معرفی مقادیر جدید استفاده کنید چون به دلیل محیط امن ویندوز ویستا، این برنامه به صورت محدود برای نفوذ و -- تنظیمات بوت منوی ویستا استفاده میشود. البته روش هاس دستی هم وجود دارد اما این برنامه همه چیز به به صورت خودکار و فقط با چند کلیک تنظیم میکند و نیازی نیست که لقمه را دور سرمان بگردانیم!


    این برنامه را به صورت رایگان از لینک زیر دریافت کنید :
    اینجا


    لینک مستقیم:
    دانلود



    برنامه را دانلود و اجرا کنید. در سمت چپ نرم افزار وارد بخش Add/Remove Entries شوید. در بخش Add an Entry و در صفحه Windows در لیست کشوی Version گزینه Windows NT/2k/XP/2k3 را انتخاب کنید. در لیست Drive نیز درایوی که XP را روی آن نصب کرده اید ( در اینجا E هست) انتخاب کنید. نام ویندوز را در بخش مربوطه مثلا Windows XP تایپ کنید.




    روی دکمه Add Entry کلیک کنید و عملیات را Save کنید.


    کار تمام شد. سیستم را reset کنید و هر دو سیستم عامل را در بوت منو مشاهده کنید و از dual booting خود لذت ببرید.



    اگر میخواهید ویندوز XP را پاک کنید و به حالت اول برگردید با همین نرم افزار entry ای که برای XP ساختید remove کنید و بعد از حذف نام XP در بوت منو ، میتوانید درایو آن را نیز فرمت کنید و یا پوشه های ویندوز را پاک کنید. در این صورت سیستم شما به روز اول باز می گردد.


    و راه ساده تر (در صورتیکه خیلی عجله دارید) :

    اگر ویندوز ویستا نصب شده باشد درون پارتیشن C و ویندوز XP درون پارتیشن D بعد از آن نصب کردید (رعایت این نکته و وجود فولدر boot درون پارتیشن C که حاوی فایلهای کانفیگ BCD هستند الزامی است )
    کافیست در محیط بوت با یک برنامه مدیریت فایل و یا استفاده از command prompt ، محتوای فایل فشرده زیر که ضمیمه شده است را درون پارتیشن C بازگشایی و overwritten کنید تا دو ویندوز بدون هیچ مشکلی بوت شوند و شما بوت منو را ببینید :

    Vista + XP Boot Configuration



    موضوعات مشابه:
    فایل های پیوست شده
    • نوع فایل: rar boot.rar (333.8 کیلو بایت,  این فایل 2 بار دانلود شده است)
    ویرایش توسط Hossein : 8th September 2011 در ساعت 09:42 PM دلیل: اضافه کردن لینک ها و فایل ضمیمه
    Hossein و F.Fakhari این را میپسندند

  2. #2
    بنیانگذار
    تاریخ عضویت
    2010 January
    محل سکونت
    زیر سایه خدا
    سن
    37
    ارسال ها
    1,308
    تشکر
    2,923
    تشکر شده 2,205 بار در 886 پست
    نوشته های وبلاگ
    37


    1 امتياز مثبت از 1 راي
    آيا اين پست براي شما سودمند بود؟ بله | خیر
    نقل قول نوشته اصلی توسط NIIT نمایش پست ها
    این برنامه را به صورت رایگان از لینک زیر دریافت کنید : کد: برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید لینک مستقیم: کد: برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید برنامه را دانلود و اجرا کنید. در سمت چپ نرم افزار وارد بخش Add/Remove Entries شوید. در بخش Add an Entry و در صفحه Windows در لیست کشوی Version گزینه Windows NT/2k/XP/2k3 را انتخاب کنید. در لیست Drive نیز درایوی که XP را روی آن نصب کرده اید ( در اینجا E هست) انتخاب کنید. نام ویندوز را در بخش مربوطه مثلا Windows XP تایپ کنید. روی دکمه Add Entry کلیک کنید و عملیات را Save کنید.
    لطفا لینکها رو هم قرار بدید و حتما انتهای مطالبتون منبع رو هم قید کنید

    توکل بخدا
    http://DeepLearning.ir
    اولین و تنها مرجع یادگیری عمیق ایران


    هرکس از ظن خود شد یار من
    از درون من نجست اسرار من




  3. #3
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    2011 June
    محل سکونت
    گرگان
    ارسال ها
    1,170
    تشکر
    62
    تشکر شده 1,587 بار در 809 پست
    نوشته های وبلاگ
    49


    1 امتياز مثبت از 1 راي
    آيا اين پست براي شما سودمند بود؟ بله | خیر
    نقل قول نوشته اصلی توسط Master نمایش پست ها
    لطفا لینکها رو هم قرار بدید و حتما انتهای مطالبتون منبع رو هم قید کنید
    بله شما درست میفرمایین....
    متاسفانه نتونستم فرمایشی که فرمودین رو انجام بدم اما در این پست آموزش تصویری رو ارائه میدم.... امیدوارم جبران اشتباه پست قبلی باشه
    با سپاس از تذکرتون...موفق باشین
    ================================================== ======
    سؤالی که معمولا کاربران امروز کامپیوتر و نوت بوک دارند این است که چگونه می‌توان ویندوز XP

    را بر روی کامپیوتری نصب نمود که ویندوز ویستا قبل از آن بر روی دستگاه قرار دارد، بطوریکه

    ویندوز ویستا حذف نشود.

    بعبارت بهتر چگونه می‌توان یک کامپیوتر Dual Boot با ویندوز xP و Vista ایجاد کرد.

    اگر با روشهای نصب ویندوز XP و Vista آشنا نیستید از مطالعه این مقاله صرفنظر کنید. زیرا مشکلات

    احتمالی که ممکن است در این مسیر بوجود بیاید ممکن است هر دو ویندوز شما را غیر قابل استفاده

    نماید

    اولین موضوعی که باید به آن توجه شود این است که کامپیوترهایی که از قبل ویندوز ویستا دارند

    (معمولا لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای آماده شرکت‌های معتبر خارجی) فقط شامل یک درایو هستند.

    ویندوز ویستا ابزاری دارد که بوسیله آن می‌توانیم اندازه درایوهای خود را از داخل ویندوز تغییر دهیم

    و یا درایوهای جدیدی ایجاد کنیم. برای ایجاد یک پارتیشن برای ویندوز XP باید از این امکان در بخش

    Shrink Volume استفاده کنیم.



    بر روی آیکون My Computer کلیک راست نموده گزینه Manage را انتخاب نمائید. در پنجره باز شده

    با ورود به بخش Computer Management گزینه Disk Management را انتخاب کنید.



    بر روی درایو اصلی در پنجره باز شده کلیک کنید و گزینه Shrink Volume را انتخاب نمائید.


    در پنجره باز شده در قسمت Enter the amount of space to shrink in MB مقدار فضای لازم

    برای ویندوز XP را وارد نمائید. بهتر است از میزان فضای پیشنهادی خود ویندوز استفاده نکنید.

    برای ویندوز XP معمولا ۱۰ گیگابایت کافی است. پس مقدار ۱۰۰۰۰ را وارد کنید.


    با توجه به اینکه درایو CD-ROM با نام D: شناخته می‌شود، بهتر است نام آن را با استفاده

    از گزینه Change Drive Letter And Paths… تغییر دهید. دقت کنید که این مرحله اجباری

    نبوده و در صورت عدم نیاز می‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید.




    در این مرحله باید فضای ایجاد شده را برای نصب ویندوز XP آماده کنیم. برای این کار بر روی این

    فضا کلیک راست می‌کنیم و گزینهNew Simple Volume را انتخاب می‌کنیم. در پنجره باز شده

    تنظیمات سختی وجود ندارد. موارد انتخابی مورد نیاز را انتخاب می‌کنیم. دقت کنید که

    گزینه Quick Format را انتخاب کرده باشید و در صورتی که نام درایو CD-ROM را در مرحله

    قبل تغییر دادید نام این درایو را D: انتخاب کنید.



    پس از پایان این مرحله تمام پنجره‌ها را بسته و کامپیوتر را Reboot کنید.



    کامپیوتر شما برای نصب ویندوز XP آماده است. ویندوز XP را با خیال راحت بر روی درایو جدید ایجاد شده نصب کنید.



    بخش مهم کار ما در اینجا آغاز می‌شود. پس از نصب ویندوز XP کامپیوتر شما ویندوز ویستا را

    نمی‌شناسد و فقط با ویندوز اکس پی کار می‌کند. برای معرفی ویندوز ویستا به کامپیوتر و

    ایجاد Dual Boot باید از نرم‌افزار VistaBootPro استفاده کنید. این نرم افزار را از اينجا دریافت کنید

    (حجم ۱٫۶ مگابایت).



    نکته: برای نصب این نر‌افزار باید قبلا .NET FrameWork 2.0 را نصب کرده باشید.

    نرم‌افزار VistaBootPro را باز کنی. در زبانه “Bootloader” دو گزینه “Windows Vista Bootloader”

    و “All Drives” را از کلیدهای رادیویی انتخاب نمائید(تیک بزنید). سپس کلید Install BootLoader را

    بزنید.



    در این مرحله کامپیوتر شما فقط ویندوز ویستا را خواهد شناخت. برای رفع این

    مشکل از منوی Diagnostics گزینه Run Diagnosticsرا انتخاب نمائید.




    این گزینه درایوهای شما را اسکن نموده و درایو ویندوز XP را بطور اتوماتیک می‌شناسد.

    زبانه “Manage OS Entries” را انتخاب کنید.



    می‌توانید با انتخاب هر یک از دو سیستم عامل نمایش داده شده نام آنها را تغییر دهید.

    کلید Apply Updates را فشار دهید و سپس ویندوز خود را بوت کنید.



    مشکل احتمالی: اگر بهنگام انتخاب ویندوز XP در بوت کامپیوتر با پیغام “unable to find ntldr”

    مواجه شدید با ویندوز ویستا بالا آمده و از CD ویندوز XP شاخه i386 دو فایل با نام ntldr و

    ntdetect را در درایو ویندوز XP خود کپی کنید.

    ویرایش توسط NIIT : 8th September 2011 در ساعت 07:25 PM
    Hossein این نویسه را میپسندد.

  4. #4
    بنیانگذار
    تاریخ عضویت
    2010 January
    محل سکونت
    زیر سایه خدا
    سن
    37
    ارسال ها
    1,308
    تشکر
    2,923
    تشکر شده 2,205 بار در 886 پست
    نوشته های وبلاگ
    37


    1 امتياز مثبت از 1 راي
    آيا اين پست براي شما سودمند بود؟ بله | خیر
    نقل قول نوشته اصلی توسط NIIT نمایش پست ها
    بله شما درست میفرمایین.... متاسفانه نتونستم فرمایشی که فرمودین رو انجام بدم اما در این پست آموزش تصویری رو ارائه میدم.... امیدوارم جبران اشتباه پست قبلی باشه با سپاس از تذکرتون...موفق باشین
    من مطلب رو کامل کردم و لینکهای مورد نیاز و همینطور فایل ضمیمه مورد نیاز که قرار داده نشده بود رو قرار دادم .
    از اینکه وقت میزارید و مطلب میزارید ممنونم . اما دقت کنید تعداد زیاد مطالب مهم نیست . مطالبی که قرار میگرن باید کامل باشن چون بعدا یوزرها قراره به اینها استناد کنن . اگر یوزری اینجا شروع کنه و وسط کار یا انتهای کار ببینه مقاله یا آموزش ناقصه ! و اگه در حال انجام قدم به قدم این آموزش بوده باشه - در مراحل آخر قطعا به مشکلاتی برمیخوره .
    حتما منبع مطالب زیر هر پستی که قرار میدید باشه تا اگه یوزری خواست بیشتر اطلاعاتی کسب کنه بدونه کجا بره و از چه کسی سوال کنه . ترجیحا لینک دقیق مطلب رو قید کنید و از قید کردن نام کلی سایت بپرهیزید مگر اینکه آدرس دقیق مطلب مورد نظرتون رو گم کردید یا به هر صورت نمیتونید بدستش بیارید . اینجا میتونید به نام سایتی که مطلب رو ازش گرفتید اکتفا کنید .

    توکل بخدا
    http://DeepLearning.ir
    اولین و تنها مرجع یادگیری عمیق ایران


    هرکس از ظن خود شد یار من
    از درون من نجست اسرار من




  5. #5
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    2011 June
    محل سکونت
    گرگان
    ارسال ها
    1,170
    تشکر
    62
    تشکر شده 1,587 بار در 809 پست
    نوشته های وبلاگ
    49


    1 امتياز مثبت از 1 راي
    آيا اين پست براي شما سودمند بود؟ بله | خیر
    نقل قول نوشته اصلی توسط Master نمایش پست ها
    دقت کنید تعداد زیاد مطالب مهم نیست . مطالبی که قرار میگرن باید کامل باشن چون بعدا یوزرها قراره به اینها استناد کنن .


    بله، کاملاحق با شماست........
    از حضور شما و دوستان از بابت نقص بوجود اومده عذرخواهی میکنم
    با سپاس از شما مدیریت محترم

    ویرایش توسط NIIT : 8th September 2011 در ساعت 11:57 PM
    Mahshid این نویسه را میپسندد.

 

 

کاربران برچسب خورده در این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Persian Language By Ustmb.ir
این انجمن کاملا مستقل بوده و هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم و فنون مازندران و مسئولان آن ندارد..این انجمن و تمامی محتوای تولید شده در آن توسط دانشجویان فعلی و فارغ التحصیل ادوار گذشته این دانشگاه برای استفاده دانشجویان جدید این دانشگاه و جامعه دانشگاهی کشور فراهم شده است.لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ماهیت انجمن با مدیریت انجمن ارتباط برقرار کنید
ساعت 01:12 PM بر حسب GMT +4 می باشد.