در ابتدا از توضیحات مفیدتون ممنون
خوب الان شما میفرمایین یه چیزی رو انتخاب کنه و و در جایی که کاربر میخواد قرار بده ، الان دقیقا مشکل من اینه که چطوری اون جایی که کاربر انتخاب کرده رو پیدا کنه و تشخیص بده که الان باید تصویر رو در اونجا بذاره؟و اینکه من خودم ایده ای دارم منتهی نمیدونم درسته یا نه و اون اینه که : الان با خودم میگم وقتی بخواد چک کنه که اونجایی که تصاویر پیش فرض هستن دیگه حق گذاشتن تصویر رو در اونجا نداره بیام همه مختصاتهایی که در اونجا تعیین کردمو براش شرط بذارم که اگه بود حق نداری قرارش بدی اما این خیلی کد زیادی میخواد و بنظرم بشه مختصرتر به جواب رسید و اینکه مشکل بعدیم همونطور که گفتم سر اینه که به برنامه چطوری بفهمونم که وقتی کاربر جای مورد نظر کلیک کرد مختصات اون جای مورد نظر رو در بیاره تا تصویر رو بذاره؟
بله الان دقیقا برنامه ما هم همینه......
الان این برناهم ای هست که تا اینجا پیش بردیم
فکر کنم برنامه رو ببینین بیشتر متوجه منظور بنده بشین)
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
namespace DrawImage
{
public partial class Form1 : Form
{
private Image a;
private Image b;
private Image c;
private Image d;
private Image f;
public Form1()
{
InitializeComponent();
a = new Bitmap("a.jpg");
b = new Bitmap("b.jpg");
c = new Bitmap("c.jpg");
d = new Bitmap("d.jpg");
f = new Bitmap("f.jpg");
}
protected override void OnPaint(PaintEventArgs e)
{
Graphics g = e.Graphics;
Rectangle r = new Rectangle(0,0,100,100);
g.DrawImage(a, r);
Rectangle r1 = new Rectangle(0,120,100,100);
g.DrawImage(b,r1);
Rectangle r2 = new Rectangle(0,240,100,100);
g.DrawImage(c,r2);
Rectangle r3 = new Rectangle(0,360,100,100);
g.DrawImage(d,r3);
Rectangle r4 = new Rectangle(0,480,100,100);
g.DrawImage(f, r4);
}
private void Form1_MouseClick(object sender, MouseEventArgs e)
{
if ((e.X>0&&e.X<100)&&(e.X>0&&e.Y<100))
{
//
}
}
}
}
[/CSHARP]
بااحترام،NIIT
علاقه مندی ها (Bookmarks)