برای مشاهده مفیدترین ارسال در این موضوع اینجا کلیک کنید

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1
  1. #1
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    2011 June
    محل سکونت
    گرگان
    ارسال ها
    1,170
    تشکر
    62
    تشکر شده 1,587 بار در 809 پست
    نوشته های وبلاگ
    49


    2 امتياز مثبت از 2 راي
    آيا اين پست براي شما سودمند بود؟ بله | خیر

    برنامه موش بازی

    سلام ..این یه برنامه در مورد بازی موش....

    #include <iostream.h>
    #include <conio.h>
    #include <graphics.h>
    #include <dos.h>
    #include <stdlib.h>

    int z[10][10],a,b;
    void tabule()
    {
    int x=50 ,y=50;
    setcolor(10);

    for(int i=0;i<20;i++)
    {
    x=50;

    for(int j=0;j<20;j++)
    {
    rectangle(x,y,x+30,y+30);
    x+=30;
    }
    y+=30;
    }

    }

    void wall()
    {

    randomize();

    int x=55,y=55;
    for(int i=0;i<20;i++)
    {
    x=55;
    for(int j=0;j<50;j++)
    {

    z[i][j]=random(5);

    if(z[i][j]==0)
    {
    setfillstyle(1,7);
    floodfill(x,y,5);
    }
    if(z[i][j]==2)
    {
    setfillstyle(1,13);
    floodfill(x,y,5);
    }
    if(z[i][j]==1)
    {
    setfillstyle(7,3);
    floodfill(x,y,5);
    setfillstyle(1,7);

    }

    x+=30;
    }
    y+=30;

    }
    for(i=0;i<20;i++)
    {
    for(int j=0;j<20;j++)
    {
    cout<<z[i][j];
    }
    cout<<' ';
    }

    int c,d;
    while(1)
    {
    c=random(9);
    d=random(9);
    a=c;
    b=d;
    if(z[c][d]==0)
    {
    z[c][d]=3;
    break;
    }
    }
    if(z[c][d]==3)
    {
    setfillstyle(1,12);
    floodfill(55+(c*30),55+(d*30),5);
    }
    }
    void game()
    {
    int i=a,j=b;
    int point=0;
    int x,y;
    int r=8;
    setcolor(6);
    x=95+(j*30);
    y=95+(i*30);
    circle(x,y,8);
    while(x>=80 && x<=380 && y>=80 && y<=380)
    {
    setcolor(6);
    circle(x,y,r);
    setcolor(15);
    outtextxy(450,195,"point:");
    gotoxy(65,13);
    cout<<point;
    if(point==50)
    {
    clrscr();
    setfillstyle(1,0);
    settextstyle(0,0,6);
    outtextxy(200,200,"GOOD");
    getch();
    exit(0);
    }
    if(kbhit())
    {
    char ch=getch();
    {
    if(ch==13)
    exit(0);
    if(ch==27)
    {
    clrscr();
    //cleardevice();
    randomize();
    tabule();
    wall();
    game();
    }
    if(ch==0)
    {
    char b=getch();
    {
    if(b==72)
    {
    i-=1;
    if(z[i][j]==0 || z[i][j]==4 || z[i][j]==2)
    {
    if(z[i][j]==2)
    {
    r+=1;
    point+=10;
    }
    if(z[i][j]==0)
    {
    r=8;
    }

    setcolor(6);
    y-=30;
    circle(x,y,r);
    z[i][j]+=6;
    }
    else
    {
    i+=1;
    }
    }
    if(b==80)
    {
    i+=1;
    if(z[i][j]==0 || z[i][j]==4 || z[i][j]==2)
    {
    if(z[i][j]==2)
    {
    r+=1;
    point+=10;
    }
    if(z[i][j]==0)
    {
    r=8;
    }
    setcolor(6);
    y+=30;
    circle(x,y,r);
    z[i][j]+=6;
    }
    else
    {
    i-=1;

    }
    }
    if(b==77)
    {
    j+=1;
    if(z[i][j]==0 || z[i][j]==4 || z[i][j]==2)
    {
    if(z[i][j]==2)
    {
    r+=1;
    point+=10;
    }

    if(z[i][j]==0)
    {
    r=8;
    }
    setcolor(6);
    x+=30;
    circle(x,y,r);
    z[i][j]+=6;
    }
    else
    {
    j-=1;
    }
    }
    if(b==75)
    {
    j-=1;
    if(z[i][j]==0 || z[i][j]==4 || z[i][j]==2)
    {
    if(z[i][j]==2)
    {
    r+=1;
    point+=10;
    }
    if(z[i][j]==0)
    {
    r=8;
    }
    setcolor(6);
    x-=30;
    circle(x,y,r);
    z[i][j]+=6;
    }
    else
    {
    j+=1;
    }
    }
    }
    }
    }

    }
    for(int i=0;i<10;i++)
    {
    for(int j=0;j<10;j++)
    {
    if(z[i][j]==3)
    break;
    }
    }
    }


    setcolor(7);
    }

    void main()
    {
    int d=0,m=0;
    initgraph(&d,&m,"");

    tabule();

    wall();

    game();

    getch();
    }

    موفق باشید.

    آرامش محصول تفکر نیست! آرامش هنر نیندیشیدن به انبوه مسائلیست که ارزش فکر کردن ندارد...

 

 

کاربران برچسب خورده در این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Persian Language By Ustmb.ir
این انجمن کاملا مستقل بوده و هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم و فنون مازندران و مسئولان آن ندارد..این انجمن و تمامی محتوای تولید شده در آن توسط دانشجویان فعلی و فارغ التحصیل ادوار گذشته این دانشگاه برای استفاده دانشجویان جدید این دانشگاه و جامعه دانشگاهی کشور فراهم شده است.لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ماهیت انجمن با مدیریت انجمن ارتباط برقرار کنید
ساعت 03:52 PM بر حسب GMT +4 می باشد.