سوکت های سنکرون در برنامه های ویندوز و کلا سیستم های مالتی تسک کاربردی ندارند. چرا که بالفرض در زمانی از متد Accept استفاده میکنیم، در این حالت برنامه تا رسیدن یک سوکت به آن قفل شده و قادر به انجام کاری نیست.(Thread || Timer) نمونه 1 نمونه 2
در سوکت های آسنکرون از متدهای آسنکرون(و..BeginAccept) برای گوش دادن ، دریافت و ... استفاده میکنیم.که نیازی به این چیزا نداره و به راحتی در برنامه های تحت ویندوز قابل استفاده است....
}
private void Wait4Data() //متدی برای صدا زدن مند آسنکرون هنگام دریافت اطلاعات
{
if (MyCallBack == null) MyCallBack = new AsyncCallback(ReciveData);
dataBuffer = new byte[10526];
MySocket.BeginReceive(dataBuffer, 0, dataBuffer.Length, SocketFlags.None, MyCallBack, MySocket);//متد آسنکرون وDelegate برای دریافت اطلاعات
}
من یک برنامه چت آسکرون آماده دارم اما میخوام یک امکان بهش اضافه کنم که در صورت غلط املایی بعضی کلمات خود برنامه تشخیص دهد مانند نوشتن کلمه سلم به جای سلام
این کار را باید با الگوریتم did you mean algoritm انجام داد . آیا کسی اطلاعاتی در این مورد داره ممنون میشم توضیحی دهید یا اگه برنامه اش دارید به اشتراک بگذارید
من یک برنامه چت آسنکرون آماده دارم اما میخوام یک امکان بهش اضافه کنم که در صورت غلط املایی بعضی کلمات خود برنامه تشخیص دهد مانند نوشتن کلمه سلم به جای سلام
این کار را باید با الگوریتم did you mean algoritm انجام داد . آیا کسی اطلاعاتی در این مورد داره ممنون میشم توضیحی دهید یا اگه برنامه اش دارید به اشتراک بگذارید
علاقه مندی ها (Bookmarks)