پشتیبانی سایت : چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت درج آگهیسئوتبلیغات صنعتیطراحی سایت وردپرس
چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت : ۵ راه برای حفظ رتبه و جایگاه سایت
شما به سختی کار کرده اید تا به نقطه بالا در گوگل برسید – اکنون باید از موقعیت خود دفاع کنید.
ایجاد یک منبع منسجم ترافیک وب سایت پایه و اساس هر کسب و کار آنلاین است. اگر بازدیدکنندگان شما در وب سایت شما نیستند، تبدیل آنها به چشم انداز و مشتریان وفادار و بلند مدت غیرممکن است. هنگامی که خودتان را از طریق لنز گوگل به عنوان یک مقام معرفی می کنید، دیدگاه شما در موتورهای جستجوگر موتور افزایش می یابد.
چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت سئو سایتیو پی اسعکاسی صنعتی
اما چه اتفاقی می افتد پس شما خودتان یک نقطه بالا در صفحات نتایج جستجوی Google کسب کرده اید؟
بر خلاف باور عمومی، رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص تنها نیمی از نبرد است. اصول اصلی جستجوگرها دائما در حال تکامل هستند و بازاریابان باید با آخرین روند در ارتباط باشند.
امروز، من می خواهم به بحث در مورد چگونگی حفظ کلمات کلیدی که شما تا به حال سخت کار کرده است برای دستیابی به رتبه بندی. این استراتژی ها همچنین از هرگونه به روز رسانی الگوریتم بالقوه شما را محافظت خواهد کرد.
۱٫ به روز رسانی سایت خود ، آتلیه عکاسیدی جینمایندگی تعمیرات ال جی

چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت : این به نظر بصری است، اما این یکی از رایج ترین اشتباهات در بازاریابی اینترنتی است. گوگل به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه بندی خود، هر دو کیفیت محتوا و طراوت محتوا را در نظر می گیرد، بنابراین حفظ جریان سایت شما، راهی عالی برای حفظ موقعیت شماست.
استراتژی های قدیمی مانند مقالات “فقط متن” می توانند به طور بالقوه رتبه بندی موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار دهند. اگر می خواهید کلمات کلیدی خود را حفظ کنید، باید محتوای خود را با اضافه کردن مجموعه ای از فیلم ها و تصاویر به مقالات خود به روز کنید. این تجربه خوانندگان شما را تقویت می کند و دیگران را به پیوند به سایت شما هدایت می کند.
زمان را برای بهبود تجدید نظر بصری برند خود بیازمایید. بهینه سازی طرح سایت شما، میزان گزاف گویی را کاهش می دهد و احتمال حضور بازدیدکنندگان شما را با محتوای شما افزایش می دهد.
پشتیبانی سایت : چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت
۲٫ سایت خود را ارتقا دهیدنمایندگی تعمیرات بوشتعمیرگاه مجاز ال جی
چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت : سرعت سایت به مدت طولانی عامل رتبه بندی در جستجوی گوگل است، با این حال بسیاری از وب سایت ها هنوز هم بسیار سریع بارگذاری نمی شوند – به ویژه در تلفن همراه، جایی که اکثریت جستجو ها در حال انجام است. در نظر داشته باشید که هر روز بیش از دو میلیون وبلاگ ارسال می شود، بنابراین اگر وب سایت شما به اندازه کافی سریع نباشد، بازدید کنندگان شما به احتمال زیاد به یک راه حل جایگزین می رسند.
گوگل از مدیران وب درخواست می کند زمان بارگذاری صفحه خود را برای دستگاه های تلفن همراه کمتر از یک ثانیه دریافت کنند، که بسیار سریع است. با این حال، حتی اگر شما نمیتوانید آن را کم کنید، در نظر بگیرید که هر ثانیه که از زمان بارگذاری صفحات خود برمیخیزید، رها کردن صفحه را کاهش میدهد.
خوشبختانه صفحات شما سریعتر نبوده و نیازی به استخدام یک متخصص فناوری در طاقچه شما نیست. در زیر سه راه ساده برای اجرای مراحل است که سرعت وب سایت شما را بهبود می بخشد:
به یک سرویس میزبان سریعتر و مطمئن تر تبدیل شوید.
فشرده سازی را بر روی تمام تصاویر در وب سایت خود فعال کنید.
از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای افزایش سرعت دانلود استفاده کنید.
اگر هنوز با سرعت بارگذاری خود مشکلی دارید، می توانید یک ابزار به نام Google PageSpeed ​​Insights را نیز امتحان کنید که به شناسایی مسائل خاصی کمک می کند تا زمان بارگذاری وب سایت شما را کاهش دهد و راه هایی برای حل آنها را ارائه دهد. شما می توانید در مورد پیشنهادات سرعت صفحه Google در اینجا بخوانید.
۳٫ ساختمان لینک خود را گسترش دهید نمایندگی مجاز ال جی ، نمایندگی مجاز بوش ، تعمیرات مجاز ال جی
چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت : یکی از رایج ترین اشتباهات که بازاریابان ایجاد می کند، تمرکز بر کمیت و نه کیفیت لینک های آنها است.
اگر شما برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کرده باشید، نیازی به ایجاد لینک های زیاد به آن صفحه نیست. گوگل می تواند تشخیص دهد که آیا یک سایت در حال پیوند با سرعت غیر منطقی است. پیوند ساختمان به سرعت می تواند به عنوان یک پرچم قرمز در نظر گرفته شود که به طور بالقوه وب سایت شما را ممنوع می کند.
رتبه بندی شما همچنین می تواند کاهش یابد، اگر اکثر پیوندهای خود را برای اشاره به یک مقاله خاص ایجاد کنید. گوگل می خواهد کاربران خود را قادر به دسترسی به مطالب مرتبط و مفید در سایت شما باشد.
اگر می خواهید رتبه بندی کلید واژه خود را حفظ کنید، باید لینک های ورودی خود را به تمام صفحات مختلف سایت خود گسترش دهید. این استراتژی نمایه پشت لینک شما را متنوع کرده و اقتدار وب سایت شما را از منظر گوگل افزایش می دهد.
۴٫ لینک های خروجی و داخلی تعمیرات مجاز بوشخدمات پس از فروش ال جیخدمات پس از فروش بوش
همانطور که ممکن است آن را غیرقابل توجیه، لینک ها در سایت شما می توانند به همان اندازه به عنوان لینک های به سایت شما اهمیت دارند. ارسال لینک های خروجی به مارک های معتبر در طاقچه شما به Google کمک می کند تا رعایت وب سایت شما را تعیین کند.
همیشه اطمینان حاصل کنید که صفحات خارجی که به آن لینک می کنید برای ارائه مطالب مرتبط و ارزشمند به خوانندگان خود. به عنوان مثال، اگر شما در طرز تفکر مهارت های بازماندگی در فضای باز هستید، احتمالا نباید به صفحه اصلی دانشگاه هاروارد پیوند دهید. اگر چه پیوندهای .edu اغلب توسط SEO های ارزشمند محسوب می شوند، محتوا برای برند محور اطراف بقای و حفاظت سازگار نخواهد بود.
پیوند داخلی، هر زمان که شما به مقالات مرتبط در وب سایت خود لینک می کنید، یک استراتژی مفید دیگر است که به حفظ رتبه بندی کلمات کلیدی شما کمک می کند. هنگامی که به درستی انجام می شود، پیوند داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا فهم اهمیت و تمرکز موضعی هر صفحه را بهتر درک کنند
۵٫ حضور رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید تعمیرات لوازم خانگی بوش تعمیرگاه مجاز بوش
برخی ابهامات وجود دارد که آیا مشارکت رسانه های اجتماعی یک عامل رتبه بندی در جستجو است، به طور مستقیم یا غیر مستقیم. با این حال، کاملا واضح است که موتورهای جستجوگر هر پلت فرم رسانه های اجتماعی را به عنوان یک نام تجاری معتبر مشاهده می کنند. وبسایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و LinkedIn همه دارای رتبه PageRank بالا در گوگل هستند.
پیوند گرفتن از این شبکه ها به Google کمک می کند که رعایت وب سایت شما را تعیین کند. افراد بیشتری دوست دارند محتوای شما را به اشتراک بگذارند و دید بیشتری از این کانال های رسانه های اجتماعی دریافت می کنند. همانطور که شما همچنان به لینک های با کیفیت می پردازید، ممکن است به افزایش و حفظ رتبه بندی های خود در طولانی مدت کمک کند
افزایش بازدید سایت وکیلطلاق توافقی
چگونگی حفظ رتبه و جایگاه سایت : در اینجا چند نکته سریع که می توانید برای افزایش دید وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید:
دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را به نوار کناری مقالات خود اضافه کنید.
با استفاده از تماس صریح به عمل در محتوای خود (به عنوان مثال، اگر این مطالب را دوست داشتید، لازم است که با کلیک کردن بر روی این دکمه اینجا را به اشتراک بگذارید).
یک تکه محتوا برای کاربران خود را در اختیار یک اشتراک اجتماعی قرار دهید.
بهینه سازی موتور جستجو یک فرآیند طولانی مدت است که نتایج را یک شبه تولید نمی کند. به طور معمول، قبل از شروع به یادآوری میوه های کار SEO خود، چند ماه نیاز دارید. پیاده سازی این پنج استراتژی فوق به شما کمک خواهد کرد که مدت زمان طولانی خود را پس از رتبه بندی برای یک کلیدواژه خاص حفظ کنید.

موضوعات مشابه: