-
2nd September 2018 10:34 AM
#1
عضو تازه وارد
چگونه پیامک انبوه در صنعت سرگرمی کمک می کند؟
بدیهی است که بازاریابی پیامکی میتواند تجربه و اشتِغال مشتریها را بهبود بخشد، اما شما چطور از این موضوع در صنعت سرگرمی استفاده کنید؟ صنعت سرگرمی صنعتی است که به اشباع کردن مشتریها با اطلاعات در مورد رویدادهای سرگرم کننده شهره است. در حالی که بازاریابی پیامکی
از برخی جنبهها کمککننده هر صنعتی به شمار می آید، در صورتی که به درستی ار آن استفاده نشود، مشتریها به راحتی به ستوه میآیند واز خواندن پیامک ها چشم پوشی میکنند. برخی راههای موثر برای استفده از پیامک انبوه در صنعت سرگرمی و مهمانداری در ادامه مطالعه کنید.
سودآوری در صنعت مهمانداری
صنعت مهمانداری نیز مانند سایر صنعت ها میتواند از پیامک انبوه در کار و جذب مشتری استفاده کند و به این ترتیب با کاهش هزینهها، سودش را افزایش دهد. همانطور که می دانید اگر مشتریها به خاطر فراموشی و یا دریافت نکردن تائیدیه از موسسهای که از طریق آن اتاقی در هتل یا میزی در رستوران رزرو کردهاند، نرسند یا بر طبق آنچه رزرو کردهاند عمل نکنند، ممکن است به آن شرکت و یا هتل خسارت بزنند.
رزرو خالی میتواند بر مشاغلی چون رستورانها، هتلها، کافهها، مهمانخانهها و حتی اردوگاهها تاثیر بگذارد، زیرا مشتریهای جدید را به خاطر تکمیل بودن ظرفیتی که از قبل رزرو شده است، نمی پذیزند.
این مشاغل میتوانند از پیامک برای ارتباط با مشتریها به منظور اطمینان از صحیح بودن رزرو و تائید این که آیا آنها هنوز متقاضی هستند یا خیر، استفاده کنند. دریافت پیامک لغو رزرو از سوی مشتریان به رستوران ها و هتل ها اجازه می دهد که مشتریان جدید را بپذیرند. بدین صورت نه تنها آنها خسارت مالی نمی بینند، بلکه سود آوری نیز برایشان به دنبال دارد.
مقاله بازاریابی پیامکی برای آژانس های مسافرتی در این زمینه می تواند اطلاعات بیشتری در اختارتان قرار دهد
ارسال نظرسنجی ها
شما میتوانید از پیامک تبلیغاتی بیش از صرفا فرستادن جزئیات به مشتریها و جمعآوری اطلاعات از آنها برای اشتراک خودتان استفاده کنید. مشتریان شما بسیار خوشحال میشوند اگر نظراتشان از طرف صاحبان مشاغل به حساب بیاید و چه صنعتی بهتر از صنعت سرگرمی برای استفاده از این قابلیت ؟!
نظرسنجیهایتان میتواند شامل سوالاتی از این قبیل باشد :
به نظر شما کدام مکان برای رویداد آتی مناسب تر است؟
کدام غذا در رستوران شما محبوبتر است؟
انتظار دارید چه خدماتی در هتل به شما ارائه بشود؟
به خاطر داشته باشید که شما باید پس از اتمام نظرسنجی توسط پیامک انبوه، به دقت آنها بررسی کرده وتغییرات لازم را اعمال کنید تا به مشتریها نشان دهید که صادقانه به حرفهایشان گوش میدهید. نرخ بازدید شگفتانگیز پیامک انبوه شما بدان معناست که نظرسنجیهایتان نرخ پاسخگویی بالاتری و درنتیجه بازخورد فوقالعاده دارد.
ارسال نظرسنجی ها
شما میتوانید از پیامک تبلیغاتی بیش از صرفا فرستادن جزئیات به مشتریها و جمعآوری اطلاعات از آنها برای اشتراک خودتان استفاده کنید. مشتریان شما بسیار خوشحال میشوند اگر نظراتشان از طرف صاحبان مشاغل به حساب بیاید و چه صنعتی بهتر از صنعت سرگرمی برای استفاده از این قابلیت ؟!
نظرسنجیهایتان میتواند شامل سوالاتی از این قبیل باشد :
به نظر شما کدام مکان برای رویداد آتی مناسب تر است؟
کدام غذا در رستوران شما محبوبتر است؟
انتظار دارید چه خدماتی در هتل به شما ارائه بشود؟
به خاطر داشته باشید که شما باید پس از اتمام نظرسنجی توسط پیامک انبوه، به دقت آنها بررسی کرده وتغییرات لازم را اعمال کنید تا به مشتریها نشان دهید که صادقانه به حرفهایشان گوش میدهید. نرخ بازدید شگفتانگیز پیامک انبوه شما بدان معناست که نظرسنجیهایتان نرخ پاسخگویی بالاتری و درنتیجه بازخورد فوقالعاده دارد.
موضوعات مشابه:
علاقه مندی ها (Bookmarks)
علاقه مندی ها (Bookmarks)
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
- شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
- شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
- شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
-
مشاهده قوانین
انجمن
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Persian Language By Ustmb.ir
این انجمن کاملا مستقل بوده و هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم و فنون مازندران و مسئولان آن ندارد..این انجمن و تمامی محتوای تولید شده در آن توسط دانشجویان فعلی و فارغ التحصیل ادوار گذشته این دانشگاه برای استفاده دانشجویان جدید این دانشگاه و جامعه دانشگاهی کشور فراهم شده است.لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ماهیت انجمن با مدیریت انجمن ارتباط برقرار کنید
ساعت 11:12 PM بر حسب GMT +4 می باشد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)