استراتژی بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت

چگونه می توان موفقیت کمپین بازاریابی در طراحی سایت را توصیف کرد؟ آیا شما به سادگی مدیر طراحی سایت خود را یک صفحه طراحی سایت جذاب جدید نشان می دهید، یا رهبران و فروش را پیگیری می کنید؟ تحقیقات نشان می دهد که بازاریابان طراحی سایت هنوز انتخاب می کنند. با تنها نگاهی به آمار بازاریابی که در سال 2018 گردآوری شده است، یک ارزیابی در طراحی سایت خود به نظر می رسد.
بازاریابان معتقدند استراتژی بازاریابی در طراحی سایت آنها موثر است. 40 درصد از بازاریابان می گویند که بازده ROI از فعالیت های بازاریابی خود، چالش بازاریابی بالا آنها است. و تقریبا 80٪ شرکت ها اهداف درآمد خود را برآورده نمی کنند. آینده بازاریابی مجبور است رهبران بازاریابی در سازمان های B2B را از خود بپرسند و به صحبت بپردازند، چگونه می توانیم کسب و کار را رشد دهیم؟ در اصل، بازاریابی به معنای افزایش فروش و رشد در طراحی سایت است. آیا استراتژی بازاریابی شما در طراحی سایت با هدف اصلی هماهنگ شده است؟ یک گام سریع را بردارید و تلاش های بازاریابی فعلی خود را با این سه سوال بررسی کنید.

اهداف طراحی سایت شما چیست

آیا معیارهای بلافاصله به ذهن می آیند؟ بدون معیارهای طراحی سایت روشن، تلاش های بازاریابی شما در طراحی سایت نتایج قابل اثبات نخواهد داشت. این گفته "چه اندازه گیری می شود، مدیریت می شود". به عنوان بازاریاب، شما باید تلاش خود را به معیارهای طراحی سایت که اهمیت دارند متصل کنید. آیا کمپین های خود برای ایجاد نتایجی که به طور مستقیم به اهداف طراحی سایت شما مرتبط هستند، تنظیم شده است؟ یا تمرکز در جای دیگر است؟
این احتمال وجود دارد که اگر تلاش های بازاریابی فعلی شما به طور مستقیم به اهداف تجاری در طراحی سایت شما مرتبط است، رشد تمرکز می کند و شما افزایش می دهد کیفیت منجر با کمپین های خرید محور. اگر، با این حال، شما بر روی تلاش های تجاری تمرکز (اطلاعیه های شرکت، راه اندازی محصولات در طراحی سایت) متمرکز شده اید، شما به احتمال زیاد دلار های بازاریابی خود را به سرعت به فعالیت هایی که نیاز به بودجه های بزرگ، چرخه های تولید طولانی و وظایف با دیدگاه های خرید مبتنی بر محدود، حداقل در صورت بازگشت سرمایه گذاری است.

ایا بخش های مختلف طراحی سایت با هدف شما هماهنگ می باشد

توصیه میکنیم به طور منظم ارتباط برقرار کنید تا اطمینان حاصل کنید که تیم شما هماهنگ شده و در هیئت مدیره قرار دارد. این که آیا شما یک مدیر طراحی سایت، بازاریاب، دستیار و یا حتی شریک سازمان هستید، هدف طراحی سایت باید بالاتر از ذهن باشد، به طوری که طراحی سایت استراتژیکی و همچنین اجرای اصول همیشه مرتبط با ارائه بینش برای رشد طراحی سایت است. پاسخ خود ارزیابی شما به این سوال پاسخ خواهد داد: "چگونه شما رشد می کنید؟" اگر شما مانند بسیاری از بازاریابان در طراحی سایت هستید، فرصت بهبودی وجود دارد.
تمام تلاش هایی که در بالا توضیح داده شده، رشد کسب و کار را پشتیبانی می کنند و بسیاری از سازمان ها در تعیین اهداف در مسیر درست هستند. 70 درصد از شرکت ها می گویند "تبدیل به مشتریان" اولویت بازاریابی خود را در طول 12 ماه آینده است. اما برای افزایش درآمد و رشد کسب و کار، یک بازاریاب نیاز به اطلاعات دارد. بسیاری از بازاریابان هنوز از تاکتیک های بازاریابی قدیمی استفاده می کنند تا کسب و کار خود را انجام دهند که در مقایسه با آن کم است. این یک مسئله مهم فروش و بازاریابی در طراحی سایت است. و هماهنگ کردن فروش و بازاریابی یک هدف بالقوه است که بتواند رشد قابل توجه و قابل اثبات داشته باشد و تمام تلاش های دیگر شما موثر باشد.
طراحی سایت حرفه ای تولید نمایید

فروش و بازاریابی در طراحی سایت یک موضوع داغ است که به احتمال زیاد تبدیل به آینده بازاریابی در طراحی سایت خواهد شد. این فرصت رشد تکان دهنده ای دارد که به طور مستقیم بر خط پایین شما تأثیر می گذارد. سازمان هایی که با همکاری قوی بین تیم های بازاریابی و بازاریابی به طور متوسط سالانه رشد درآمد 20 درصد را به دست می آورند. در مقابل، شرکت هایی با هماهنگی ضعیف درآمد ها را 4 درصد کاهش دادند.
یکی از مشتریان ما به تازگی برجسته شده است که چقدر فروش و بازاریابی در طراحی سایت مناسب است برای رشد کسب و کار. علی رغم چند پروژه گرانقیمت و موفقیت آمیز، هنوز نمی توانستند کسب و کار خود را رشد دهند، زیرا اولین عامل اصلی فروش و بازاریابی در طراحی سایت را نادیده گرفت
طراحی سایت خود را در جهت درآمدزایی بیشتر فراهم نمایید

مشکل مشتری ما با هماهنگی فروش و بازاریابی در طراحی سایت روشن شد وقتی که از ما خواسته شد به آنها کمک کند تا بیشتر به استراتژیک تبدیل شوند. آنها وظیفه ما ساختن ایده هایی برای این که چگونه می توانند کسب و کار خود را برای سال آینده رشد کنند. هیچ چیز محدود نبود اما دو هدف مشخص داشت.
با طراحی سایت رشد هدف، ما به عنوان شرکای تعیین کننده فرصت های استراتژیک در طراحی سایت و ارائه توصیه های ما برای اولین گام.قبلا با آنها تنها در پروژه ها کار می کردیم، ما گام خوبی نداشتیم و طراحی سایت را بررسی و مارک های چندگانه آنها را از چارچوب یک چشم انداز جامع بود. پس از بررسی، پیشنهاد استراتژیک به تمرکز فوری رسید. تلاش ها به طور مداوم طراحی سایت آنها شد. خبر خوب! با این حال، مبارزات انتخاباتی برای رهبران وجود نداشت. مشتری طراحی سایت B2B ما نمی دانست چه مرحله ای از حیات چرخه های عظیم خود را در آن قرار داده است.
بدون ایجاد معیارها در طراحی سایت ، بازاریابان از بین می روند. آنها از دست دادن فرصتی برای فرستادن منشاء مربوطه از محتوا که واقعا می تواند بر تصمیم خود برای خرید تاثیر می گذارد. علاوه بر این، استراتژی بازاریابی در طراحی سایت برای چگونگی ساختن کمپین ها، صرف بودجه و تخصیص منابع باید بر مبنای تجارب تاریخی و ذهنی باشد.
تیم های بازاریابی در طراحی سایت به طور کلی همه منجر به فروش می شود. 62٪ از فروشندگان B2B بطور ناگهانی انجام می دهند - صرف نظر از اینکه چگونه واجد شرایط هستند. این فرایند است که تیم های فروش را منجر به تعیین اولویت بندی و یا حتی منجر رهبران تیم بازاریابی خود را به چشم پوشی می کند. همچنین به همین دلیل است که بسیاری از تیم های بازاریابی اغلب از آنها می پرسند "این ها منجر به کیفیت نمی شوند".این که آیا شما در یک وضعیت شبیه به مشتری طراحی سایت ما است، یا فقط با شروع، هماهنگ با فروش شروع می شود.

طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

موضوعات مشابه: