انواع روش های تبلیغاتی :
هر کسب و کاری برای ورود و یا پا برجا ماندن در دنیای رقابت نیاز به تبلیغات دارد . تبلیغات به شیوه های مختلف سنتی و تبلیغات مدرن انجام می شود . هر کسب و کاری بر اساس حیطه کاری خود ، مشتریان ، رقبا ، آداب و رسوم ، فرهنگ ، جنسیت مشتریان ، سن مشتریان و غیره از انواع روش های تبلیغاتی بهره می برد . تبلیغات به شیوه های قدیمی و مرسوم مانند چاپ بنر ، پوستر ، تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو حروف برجسته ، طراحی و ساخت بیلبورد، تلویزیون شهری ، تابلو ال ای دی و تبلیغات به شیوه مدرن مانند تبلیغات در سایت ها با رتبه بالا ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات وبلاگی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد.



استند تبلیغاتی چیست ؟

استند نوعی سازه است که می توان انواع تبلیغات چاپی با متریالهای مختلف را بر روی پایه مخصوص به شکلی شفاف به معرض نمایش گذاشت که این رسانه تبلیغاتی کاملا مقرون به صرفه است و تقریبا مورد استفاده هر نوع کسب و کاری قرار گرفته است . استندها نیز نوعی تبلیغات در نقطه فروش محسوب می شوند که به صورت گسترده در مقابل فروشگاه ها ، مراکز خرید و نمایشگاه ها به چشم می خورد که علاوه بر تبلیغات به عنوان اطلاع رسانی ، ارائه گزارشات عمومی در مکان هایی مانند ادارات و نمایشگاه ها ایفای نقش می نماید و در مقابل دید مخاطبان جلب توجه می کند و به آسانی می توان آن را جا به جا نمود و بسیار مقرون به صرفه است .
انواع استندهای تبلیغاتی :

استندهای نمایشگاهی
استندهای فروشگاهی
استندهای تبلیغاتی




انواع استند تبلیغاتی :

استند رول آپ : یک نمونه استند ایستاده است که قابلیت رول شدن دارد و فضای کمی اشغال می کند .
استند رومیزی : یک نوع استند طبقاتی است که برای جای گیری اجناس با ابعاد کوچک طراحی شده است که بیشترین کاربرد را در لوازم آرایشی و بهداشتی دارد مثل جای لاک
استند زمینی یا ایستاده : این نوع استند نسبت به سایر استندها ابعاد بزرگتری دارد و می تواند تبلیغات را به صورت گسترده تری به نمایش بگذارد
استند ایکس : یک استند از نوع ایستاده است که می توان بنر بر روی آن نصب کرد
استند چرخشی : این استند طوری طراحی شده است که زاویه دید 360 درجه ایجاد می کند و مخاطب می تواند از هر زاویه به خوبی آن را رویت کند.
استند جا کاتالوگی : این استندها به دو صورت رومیزی و طبقاتی طراحی می شوند و برای قرارگیری کاتالوگ های مربوط به محصولات مناسب است
استند اداری : این استندها معمولا از جنس پلکسی گلاس ساخته می شوند و برای استفاده های متعدد مانند بروشورها ، کاتالوگ ها و سایر المان های چاپی کاربرد دارد که خود استندهای اداری به سه دسته استند کارت ویزیت ، استند رومیزی تک برگی و استند جای کاتالوگ و یا بروشور تقسیم بندی می شود .
استند تبلیغاتی محصول : این استند قابل پیاده سازی با متریال های متعدد از جمله فلزی ، پلاستیک ، پلکسی گلاس و ام دی اف می باشد که برای کاربردهای متعدد کسب وکار از جمله تبلیغات لوازم آرایشی ، طلا ، موبایل، عطر ، مواد غذایی و لوازم تحریر مورد استفاده قرار می گیرد .
نقش استند تبلیغاتی در مرکز خرید :

تبلیغات در نقطه خرید بسیار حائز اهمیت است تا جایی که ممکن است شخصی اصلا قصد خرید محصولی را نداشته باشد اما با مشاهده تبلیغات گسترده در نقطه خرید به یک خریدار تبدیل شود زیرا درصد بالایی که قصد خرید ندارند در نقطه خرید تصمیم به خرید می گیرند که استندهای تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارها برای ترغیب مشتریان به خرید است برای همین است که آژانس های تبلیغاتی به تبلیغات در نقطه فروش اهمیت ویژه ای قائل هستند و سعی می کنند با ایجاد ایده های خلاق و یک پیام تبلیغاتی موثر بر ذهن بصری افراد تاثیر بگذارند و افراد را به سمت صاحبین مشاغل سوق دهند .
مزایا و ویژگی های استندهای تبلیغاتی :

امکان استفاده در محیط های باز و فضاهای بسته
قابلیت استفاده دو طرفه از استندها
از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است
قابلیت نصب و حمل و نقل آسان
قابلیت تغییر چاپ استند بدون نیاز به تغییرات اساسی
قابل تنظیم در اندازه های دلخواه
تنوع در طرح و بعد
هیچ محدودیتی در نوع فرم و قالب ندارد
با ایده های نو و چاپ شعار تبلیغاتی مناسب می توانید سود و فروش خود را چند برابربالا ببرید
استندهای تبلیغاتی بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان طراحی و پیاده سازی می شوند
قابلیت تعویض طرح با هزینه ناچیز بدون نیاز به تغییرات بنیادی
قابل استفاده در مکان های کوچک و بزرگ
کاربرد استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی :

معرفی کسب وکار و برندینگ به شکلی خاص طوری که اگر به صورت خلاق طراحی شود می تواند برای مدت بلندی در ذهن مخاطب رسوخ نماید
استفاده در همایش ها و کنفرانس های خبری برای اطلاع رسانی های عمومی
قابل پیاده سازی در هر فضا و مکانی
تبلیغات سمپلینگ


موضوعات مشابه: