مشاهده RSS Feed

Ali 7171

وقتی ساخت مسجد خطری برای امنیت فرهنگ یک کشور میشود!!!!!!!!!

به این مطلب امتیاز بدهید
توسط در تاریخ 16th July 2013 در ساعت 12:20 AM (1099 بازدیدها)
وقتی ساخت مسجد خطری برای امنیت فرهنگ یک کشور میشود!!!!!!!!!
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «islametinfo»، شهردار سابق «ريكياويك»، پايتخت ايسلند، مخالفت سرسختانه خود را با ساخت مسجد در اين شهر اعلام كرد.

وی ضمن مصاحبه با يك روزنامه ايسلندی نسبت به ساخت مسجد در ريكياويك ابراز نگرانی كرد و گفت: اين كه مسلمانان در ايسلند برای ساخت مسجد احساس آزادی می كنند و توسط سازمان‌های اسلامی خارجی برای اين كار حمايت می‌شوند، نگران‌كننده است.

اين مقام ايسلندی مسجد را به خطری برای فرهنگ و امنيت اين كشور(!) معرفی و خاطرنشان كرد: سازمان‌های اسلامی در پی گسترش اسلام و پيروان آن در سراسر جهان هستند.

وی همچنين ساخت يك معبد را به جای مسجد در محوطه در نظر گرفته شده برای اين منظور، پيشنهاد كرد و گفت: معبد يك بنای فرهنگی به شمار می رود كه ساخت آن در اين محوطه می‌تواند خوشحالی بخش بيشتری از مردم ايسلند را به همراه داشته باشد.

مخالفت با ساخت مسجد درست يك هفته پس از ابراز موافقت شهرداری فعلی ريكياويك صورت گرفت كه محوطه‌ای را به درخواست مسلمانان برای ساخت مسجد در اين شهر اختصاص داده بود.

مسلمانان ايسلند هم اكنون 13 سال است كه انتظار ساخت مسجد در اين كشور را می‌كشند و از شهرداری تقاضا دارند محوطه‌ای را برای اين امر به آنان اختصاص دهد.

يادآور می‌شود، جمهوری ايسلند شمالی‌ترين كشور اروپا و جزيره‌ای در شمال اقيانوس اطلس است كه پايتخت و بزرگ‌ترين شهر آن ريكياويك و جمعيت اين كشور ۳۲۰ هزار نفر است.

اسلام يكی از اقليت‌های مذهبی در اين كشور به شمار می‌آيد و تعداد مسلمانان در اين كشور تنها در حدود چند صد نفر ارزيابی شده است.
منبع:
http://www.yjc.ir/fa/news/4469139/%D...B4%D9%88%D8%AF
**حالا ما (اول خودم) بعضی مواقع اصلا نمیدونیم مسجد محلمون کجاست!! و این مردم 13 سال منتظر ساخت مسجد هستند.**
F.Fakhari و Shojaee این را میپسندند

Submit "وقتی ساخت مسجد خطری برای امنیت  فرهنگ یک کشور میشود!!!!!!!!!" to Facebook Submit "وقتی ساخت مسجد خطری برای امنیت  فرهنگ یک کشور میشود!!!!!!!!!" to Digg Submit "وقتی ساخت مسجد خطری برای امنیت  فرهنگ یک کشور میشود!!!!!!!!!" to del.icio.us Submit "وقتی ساخت مسجد خطری برای امنیت  فرهنگ یک کشور میشود!!!!!!!!!" to StumbleUpon Submit "وقتی ساخت مسجد خطری برای امنیت  فرهنگ یک کشور میشود!!!!!!!!!" to Google

برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
عمومی

نظرات



Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Persian Language By Ustmb.ir
این انجمن کاملا مستقل بوده و هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم و فنون مازندران و مسئولان آن ندارد..این انجمن و تمامی محتوای تولید شده در آن توسط دانشجویان فعلی و فارغ التحصیل ادوار گذشته این دانشگاه برای استفاده دانشجویان جدید این دانشگاه و جامعه دانشگاهی کشور فراهم شده است.لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ماهیت انجمن با مدیریت انجمن ارتباط برقرار کنید
ساعت 04:12 PM بر حسب GMT +4 می باشد.