خواب خوش و فیس بوکی داشته باشید.......
عکس ها کاملا گویا ست....
شاید در نگاه اول اینها طرح هایی مبتکرانه و شاید فرصتطلبانه از شبکههای اجتماعی و محبوب باشد اما در پس پرده نفوذ هرچه بیشتر این سایتها در زندگی بشر امروزی را به نمایش میگذارد و هرچه بیشتر به پیش میرویم این دلبستگی و علاقه فزونی مییابد
پ
منبع
رازی است در سادگی، که همگان نمیدانند
جایزه بخش عكاسی خبری (Breaking News) پولیتزر به مسعود حسینی، عکاس افغان رسید.
عكس مسعود حسینی دختری کوچک را نشان میدهد كه در جریان یک انفجار انتحاری در مراسم عاشورای سال گذشته کابل در میان كودكان كشته و مجروح شده ایستاده است و گریه میكند.
به گزارش آسوشیتد پرس، این عكس در ششم دسامبر سال 2011 میلادی ثبت شده و گریه و شیون دختری 12 ساله به نام «ترانه اكبری» را به ثبت رسانده است.
از اعضای خانواده ترانه که در این حادثه همراه او بودند، هفت نفر در این حادثه کشته شدند که یکی از آنها برادر هفت سالهاش ـ شعیب ـ بود.
جالبه که این عکس امروز هم روی سایت یاهو به خاطر گرفتن جایزه بوده .....
منبع
رازی است در سادگی، که همگان نمیدانند
پهناي باند اينترنت در حرف و عمل /كاريكاتور
ویرایش توسط Hossein : 25th April 2012 در ساعت 12:53 PM دلیل: اضافه کردن عکس به سرور ما
به نام خدایی که دغدغه “از دست دادنش” را ندارم…
ویرایش توسط F.Fakhari : 20th June 2012 در ساعت 10:16 PM
به نام خدایی که دغدغه “از دست دادنش” را ندارم…
-------------------------------------------------------------------------------------------
"تفنگ های پر برای شلیک به مغزهای پر ساخته شده اند
و مغزهای خالی برای پر کردن این تفنگها . . ."-------------------------------------------------------------------------------------------
موتوری بسیار زیبا با طراحی خاص و حالت آیرودینامیکی فوق العاده بالا
نصب چراغ های جدید و بزرگ با سیستم نور فرا بنفش برای جلو وال ای دی در عقب
دارای انجین وی شکل چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 1237 سی سی همراه
با کارکرد سیستم چهار زمانه با توان تولید 170 اسب بخار قدرت وحشتناک
داشتن گیربوکس 6 دنده 2حالته اتوماتیک و منوآل از جنس تیتانیوم با تکنولوزی کلاچ اتومات
و شفت دنده های زنجیره ای از جنس آلومینیوم
همچنین بهره بردن از گاردون و دیفرانسیل به جای زنجیر جهت انتقال بیشتر نیرو به چرخ
و تک محور بودن چرخ عقب با سیستمی نوین
داشتن دیسکهای 13 اینچی در جلو و 10 اینچی در عقب دارای خنک کننده وسیستم پایداری
نصب اگزوز تیتانیوم براق همراه با 3 هدرز خروجی دارای استاندارد آلایندگی یورو 14
با نشانگرهای جدید هوندا وسیستم فنر بندی تلسکوپی آکربیس
در نهایت داشتن تکنولوژی بسیار پیشرفته در تازه وارد هوندا و امید به سفرهای به یاد ماندنی
علاقه مندی ها (Bookmarks)