مشاهده RSS Feed

دست نوشته های من

لطفاً این مطلب را نخوانید

به این مطلب امتیاز بدهید
توسط در تاریخ 12th October 2012 در ساعت 02:30 PM (1089 بازدیدها)
لطفاً این مطلب را نخوانید
.
.
.
.
.
بایدها و نبایدها، هنجارها و قانون‌ها چیزی به جز "اینجا را نخوانید"، "اینجا کلیک نکنید" نیست. اکنون از تو می‌پرسم: چرا جایی که گفته بودم “اینجا را نخوانید” خواندی؟!
ممکن است بگویی متوجه این عبارت نشدم، شاید بگویی از روی کنجکاوی کلیک کردم …شاید بگویی: “اگر قرار بود نخوانم پس چرا اصلا این لینک را گذاشتی؟”… شاید بگویی: “دلم خواست، به تو ربطی ندارد!”
با این‌همه، دلیل چندان اهمیتی ندارد، مهم این است که تو یک "باید بیهوده" را زیر پا گذاشتی و همین بسیار پرارزش است. “بایدی” که به کسی صدمه‌ای نمی‌زد، بایدی که تنها به تو مربوط بود، اما ** دیگری از غفلت تو بهره جسته، آن‌را رندانه غصب کرده بود.
به نظر می‌رسد هر جا که می‌گویند: اینجا را نخوانید، اینجا کلیک کنید، اینجا کلیک نکنید! عاقلانه باشد اندکی بیندیشم و از خود بپرسیم، پیامد این پیروی و اطاعت به نفع چه کسی است؟ اگر مجال گزینش را هم ربوده‌اند، به مقامِ انسان یک “قربانیِ هوشیار” بودن نزدیک‌تر است تا اطاعتی گوسفندوار، … هر چند تحمل لحظات تلخ انتظار تا آن‌گاه که تیغه‌ی تبر یقین فرود آید، چندان آسان نیست!….

Submit "لطفاً این مطلب را نخوانید" to Facebook Submit "لطفاً این مطلب را نخوانید" to Digg Submit "لطفاً این مطلب را نخوانید" to del.icio.us Submit "لطفاً این مطلب را نخوانید" to StumbleUpon Submit "لطفاً این مطلب را نخوانید" to Google

برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
دسته بندی من , عمومی , اجتماعی

نظرات



Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Persian Language By Ustmb.ir
این انجمن کاملا مستقل بوده و هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم و فنون مازندران و مسئولان آن ندارد..این انجمن و تمامی محتوای تولید شده در آن توسط دانشجویان فعلی و فارغ التحصیل ادوار گذشته این دانشگاه برای استفاده دانشجویان جدید این دانشگاه و جامعه دانشگاهی کشور فراهم شده است.لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ماهیت انجمن با مدیریت انجمن ارتباط برقرار کنید
ساعت 06:03 AM بر حسب GMT +4 می باشد.